پیام سرکنسول

بسمه تعالی

 

بنی آدم اعضای یکدیگرند               که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار                دگر عضو ها را نماند قرار

 با سلام و درود

جمهوری اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه گذشته سعی کرده است که به عنوان یک همسایه خوب برای افغانستان ایفای نقش نموده و در هر شرایطی حامی و پشتیبان آن باشد. اشتراکات فرهنگی، زبانی و دینی دو کشور در طول تاریخ، ارتباطی استوار، جدی و خلل‌ناپذیر را پدیده آورده که حفظ و تقویت آن نیازمند توجه بزرگان و نخبگان دو کشور است.

مدیریت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف با تلاش شبانه روزی و با استفاده از دانش و تکنولوژی روز در خدمت متقاضیان محترم می‌باشد. تعمیق روابط دوجانبه در تمامی زمینه‌های تجاری - اقتصادی، فرهنگی و کنسولی بر اساس منافع مشترک دو کشور از اهداف سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف است. از این‌رو این نمایندگی آماده است تا زمینه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی و فرهنگی را بیش از پیش برای سرمایه‌گذاران، بازرگانان و فرهنگیان ارجمند فراهم نماید.

تلاش اینجانب و همکاران نمایندگی حفظ کرامت و تسهیل در ارائه خدمات کنسولی به مراجعه کنندگان می‌باشد و در این راستا با روحیه و انگیزه روزافزون برای تعالی افغانستان کار می‌نماییم و نیازمند همکاری و همیاری مسئولین و مردم شریف افغانستان برای این هدف می‌باشیم. 

 

 

حمید رضا احمدی

     آذر 1402